تو اولین واخرینی:
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 88285
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




من جسمم تو روح من ....... من کشتی تونوح من من زخمم تو مرهمی ....... من ظلمت توروشنی من راهی تو موندنی .......من تنها تو همدمی تو اوابن آخرین برای من که عاشقم عزیزترین همسفری در همه دقایقم هم غایب هم حاضر هم شاهد هم ناظر هم سکوت هم صدا هم دردی هم درمون !!! هم پیدا هم پنهون هم با من هم جدا.... دلیل قاطه هستی صفای عالم هستی چه ترسی از درد بی درمان که چون دارم درد تو درمان تو در من نورایمان....پس کجایی که بازم شدم تنها.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 بهمن 1391برچسب:تو اولین و اخرینی:, :: 12:2 ::  نويسنده : خالدجدگال